שם משתמש או אימייל:
בשנת 1973 סבי וסבתי עלו ארצה מגאורגיה.
סבי היה שם אדם מוכר ואהוב מאוד, אז לפני שהם עלו ארצה, אחד המוזאונים החליט להעניק להם כמה מתנות.
הם העניקו להם כמה ציורים יפים מאוד, ופריט מוזר שהם טענו שהוא היה חלק מגוף תאורה שהיה שייך לאיזה קיסר…
אני באמת לא יודעת אם זה נכון ואין לי שום קצה חוט של איפה ייצרו את זה או בכלל מה זה ואני רוצה לדעת אם אי פעם ראית משהו כזה.
תודה רבה ויום טוב!
בסיס עשוי שיש אלבסטר עם כותרות אורמלו מסוף מאה תשע עשרה או תחילת מאה עשרים
הסיפור על מלוכה מרגש אבל ללא אסמכתא אין לו נפקות
זה יכול להיות גם גרידון